سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دریچه

در هستی رازهای بسیاری نهفته است و یکی از این رازهای بسیار عظیم و در رابطه با زندگی انسانهای زمینی ، همین مورد است که راز اعداد و یا حروف نامیده میشود .

اعداد نقش بسیار مهمی در گردش و حتی حرکتهای طبیعت و هستی دارند و می توانند سرنوشت هر فردی را بنا بر عدد مربوطه تغییر داده و حتی تباه و یا موافق سازند . بنابراین انسانها باید از راز اعداد هستی آگاه گردند و بتوانند در جهت بهبودی از آنها استفاده نمایند .

همان گونه که می دانید ، صوت نیز بسیار مهم بوده و اعداد و صوت نیز رابطه ی بسیار مطلوبی را با هم دارند ، بنابراین هنگامی که عددی همچون عدد  7 ( هفت ) دارای صوتی می گردد که در فضا پخش می شود ، این عدد دارای ارتعاشاتی بسیار بالا می گردد .  همچنین ، این عدد با حرکتهای هستی همگام شده و آن فرد مورد استفاده ی آن را ، موفق خواهد ساخت .

اکنون بهتر است به گونه ای دیگر اعداد را مورد بررسی قرار دهیم .

اعدادی که دارای صوتهای بسیار سنگین و ارتعاشات بالا و هماهنگ و همچنین انرژیهای بی کران می باشند . عبارتند از اعداد 3 ، 7 ، 9  و 40 که هر یک از این اعداد به نوبه خود با زندگی بشر وانسانهای زمینی وابسته گشته و آمیخته شده است .

بنابراین ، هنگامی که گفته میشود روز سوم فوت یک فرد ، به این علت است که فردی که از جسم خویش خارج گردیده است ، ارتعاشات او تا روز سوم پس از مرگ ،هنوز ارتعاشات زمینی است و در اطراف ارتعاشات بدن وی می باشد.

وضعیت ارتعاشات بدن فرد فوت شده در روز هفتم مرگ وی به این صورت است که در این روز ، ارتعاشات اطراف هاله ی جسد خارج گردیده جدا می گردد و دیگر هیچ گونه وابستگی ارتعاشی به بدن و جسد خویش ، نخواهد یافت .

بنابراین ، اعداد 3 و 7 در زندگی و همچنین پس از مرگ نیز نقش خویش را بازی میکند . همچنین ،هنگامی که 40 روز از فوت یک فرد می گذرد ، زمانی است که فرد از چهل حلقه ی جهان اول ارتعاش گذشته و وارد تونل می گردد که آن جهان ، همان جهان اثیری است که باعث می گردد افراد هنوز به زندگی مادی خویش وابسته باشند . در طی این 40 روز ، ارتعاشات فرد فوت شده به طور کامل از زمین و یا کره ی مربوط ساقط گشته و تا هنگامی که به راهنمایی دیگران  منصوب نگردد ، نمی تواند بر روی کره ی مربوطه آمده و یا ارتباط بگیرد .

راز این اعداد در خلقت و گردش کره ی زمین ، به گونه ای است که باعث به وجود آمدن سال ، ماه ، روز ، ساعت و ... می گردد . تمامی این زمانها ، به علت به وجود آمدن حرکتهای کیهانی و جهانی است .

به طور کلی ، در این جهان مادی که بی نهایت دارای کهکشان و کرات و سیارات می باشد ، هر یک دارای حرکتهایی است که انرژیهای آن حرکتها و ارتعاشات آنها ، بر روی کرات و کهکشانهای دیگر اثر گذار می باشد.

کره ی زمین نیز ، به علت حرکتهایی که دارد ، بر روی کره ای لایه لایه در کهکشان اگزول اثر می گذارد . حال این که حرکتهای کره ی زمین نیز ، بر اثر حرکتهایی است که خارج از آن به وجود آمده است .

بنابراین ، چنانچه حرکتها و انرژیهای آن کرات و کهکشانهای حرکت دهنده ی زمین باز ایستد ، زمین نیز دچار اشکال گشته و از حرکت باز می ایستد . همچنین این سکون باعث از بین رفتن نیروی کششی زمین شده و به نابودی آن منجر خواهد گشت .

اکنون باید بدانید که این نوع حرکتها چه بوده و از طریق کدام کهکشانها ، ارتعاشات و امواج آنها ساطع میگردند !

هنگامی که کره ی زمین هستی گرفت و به وجود آمد ، به علت آن که حرکت نداشت و چنانچه در هستی هر چیزی که دارای حرکت نباشد خیلی زود نابود خواهد شد ، بنابراین ، این حرکتها که از دو کهکشان ساطع می شدند ، شکل گرفتند . انرژیهای این دو کهکشان سبب حرکت و هستی دادن به کره ی زمین بوده و این یکی از رازهای خلقت است

انرژیهایی که به کره ی زمین برخورد می کند ، هر یک دارای حالتی خاص هستند که در ذیل گفته می شود . حرکتها و انرژیهای این دو کهکشان و ارتعاشات وانرژی های کره ی زمین اثر کرده و سرنوشت آن را رقم می زنند .

از کهکشان اول ، 100 ( صد ) نوع ارتعاش بر روی کره ی زمین برخورد می کند و تاثیرات آنها ، حرکتهایی را براین کره تحمیل کرده و سبب ایجاد شب و روز می گردد . نوع حرکت توسط صد ستاره و سیاره به وجود می آید که تمامی این ارتعاشات در کنار یکدیگر قرار گرفته و به سوی کره ی زمین حرکت کرده و باعث به وجود آمدن صد روز و یا صد حرکت روز و شب در زمین می گردد .

از طریق کهکشان دوم ف 265 نوع حرکت و انرژیها و ارتعاشات گوناگون به وجود می آید که بقیه ی روزهای زمین را تامین می کند .

بنابراین ، صد روز اول سال ، از بهار مریوط به کهکشان صد حرکتی است و بقیه روزها مربوط به حرکت و ارتعاشات کهکشان دیگری است که در هر چهار سال یک بار ، یک روز به این حرکتها اضافه می گردد . یعنی 366 روز می شود .

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم ، این است که چنانچه اختلالی در هر یک از فصول و یا روزها باشد ، به علت وجود اختلال در حرکت زمین است برای مثال ، اگر در بخشی از کره ی زمین ، در فصل تابستان برف سنگینی ببارد ، به علت حرکت نامتعادل زمین در آن قسمت می باشد .

اکنون می پردازیم به علت وجود عدد 7 و نقش آن در روزهای هفته که بسیار مهم می باشد . این عدد ، در روزهای هفته که هر یک دارای یک کُد عددی و ارتعاش بوده دارای نقش بسیار مهمی است .

چنانچه دقت نمایید ، روز جمعه که هفتمین روز هفته می باشد در تمامی نقاط کره ی زمین ، روزی است که اغلب انسانها احساس دلتنگی و افسردگی ، بخصوص در هنگام عصر و غروب دارند . این حالت ، به خاطر این است که ارتعاشات سطحی زمین و کره ی ماه با یکدیگر برخورد نموده و طی آن عدد 7 به وجود می آید و بر روی اعصاب و افکار انسانهای زمینی اثر نامطلوب می گذارد.

بنابراین ، توصیه می گردد که روزهای جمعه را در طبیعت و در کنار رود ، درختان ، دریا و کوهها بگذرانید . روزهای جمعه برای افرادی که به بیماریهای قلبی ، کلیوی ، ریوی و یا سرطان مبتلا هستند . مضر است و این افراد حتما در این روز به مکانهای سرسبز و یا کنار رودها و یا دریا بروند .

البته روزهای یکشنبه مصر نبوده و حتی روز شادی بخش و دارای ارتعاشات هماهنگ برای انسانها می باشد . همچنین این موضوع با مسئله ی این مبحث امواج و ارتعاشات خاص روز جمعه که هفتمین روز هفته است ، مطرح می باشد .

 


نوشته شده در شنبه 88/10/19ساعت 10:51 صبح توسط نظرات ( ) |


Design By : Pars Skin





کد ماوس